Front babciny, czyli gerontologia w praktyce

wtorek, 4 października 2016

Front babciny czyli gerontologia w praktyce. Odc. 92 - Zawód.

Przed chwilą. Babcia majstruje przy zapakowanych świeczkach z Ikei, które stoją na parapecie. Idę jej pomóc.
Ja: Chcesz zobaczyć?
Babcia: Spróbować.
Ja: Ale to są świeczki.
Babcia: To nie jest do jedzenia?
Ja: Nie. To są świeczki.
Babcia: Zawiodłam się. Zawiodłam się. Zawiodłam... Myślałam, że to coś do jedzenia. Zawiodłam się.

Jakiś czas temu.
Ja: Mój ajcchajmerku.
Babcia: Kim jestem?
Ja: Ajcchajmerkiem.
Babcia: Nie wiem, co do mnie mówisz.

Parę dni temu.
Ja: Lubisz być przytulana?
Babcia: Lubię, jak mnie kochasz.
Ja: Jak się kocha to się przytula.
Babcia: Tak. Jak się nie kocha to się nie przytula. A jak kocha to się przytula.

Pożarła dziś prawie wszystko, co było w domu i chyba nadal jest głodna. Ale słuchamy Oli.


Fota z wczoraj. Sama uprowadziła mi słuchawki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz